What a Ride
S7, E7: Amber is completely done with Matt and starts dating a new guy. Farrah visits Omaha and Sophia expresses her dislike for Deb's fiancé, David. Taylor surprises Maci and takes her skydiving. Catelynn and Tyler finally get to see Carly.