Сезон 2, серия 9: Brian tries to avoid Bridget, who once had an affair with his father; Brian and Adam must do community service at a homeless shelter; Nicole tries to induce labor; Deena goes on a dream date with her rich client; Dave goes on a date with a younger girl.