What Darwin Knew and Why It Still Matters
시즌 1, 에피소드 1: Retrace Darwin’s path to his theory of evolution by natural selection, which appeared in his masterpiece The Origin of Species, published in 1859. Encounter collector Alfred Russel Wallace’s astonishing, almost identical, key insight. Detail the types of evidence, not known to Darwin, that have accumulated in the century and a half since his time, extending his ideas to a remarkable degree.