What The Constitution Greens To Me
S1, E12: Following her battle with the Commission of Judicial Performance, Lola questions her own brand of creative justice. And when Benner assigns Lola a politically charged eco-terrorism trial that involves a senator's son, once again, Lola realizes she must trust her instincts in order to succeed.