You Are Not It
Сезон 1, серия 7: After Wolfe (Eddie Izzard) pleads to end his life, Walker (Sharlto Copley) and Pilgrim (Susan Heyward) must act quickly to stop Johnny Royalle (Noah Taylor) from meeting with Wolfe in The Shaft. Meanwhile Zora (Logan Browning) struggles with her newfound fame, while Calista (Olesya Rulin) becomes more desperate to discover if she truly is a Power.