Young & Sofia
S4, E8: Sofia gets a chance to work for intimidating media entrepreneur Logan Rawlings, with Gabi supporting her all the way. However, Logan is as demanding as ever, and after a rocky start on the job, she gives Sofia one chance to prove herself by landing an exclusive interview with a hot new artist.