Water & Power: A California Heist
Directed by Emmy Award winner Marina Zenovich and executive produced by Academy Award winner Alex Gibney, this National Geographic documentary film unfolds like a real-life film noir, uncovering the ruthless exploits of California’s notorious water barons, who profit off the state’s resources while everyday citizens endure a debilitating water crisis.