100 Women
Sam is having the worst day of his life until he meets Hope. But the same streak of fate and gust of wind that blew Hope into his path has blown her telphone number right out of his hand. After months of searching, he finally finds her. Now she is the one in need of hope. In a mission to restore Hope's zest for life, Sam finds his.