Marlon Wayans and Cedric the Entertainer star in this outrageously funny supernatural scary movie. When young couple Malcolm (Wayans) and Kisha (Essence Atkins) move in to their dream place, they soon discover they’re not alone. But it’s not the home that’s possessed, it’s Kisha. Now, Malcolm will go to hilarious extremes - including hiring a priest, a psychic, and a team of modern-day ghostbusters to get his place and his sex life back to normal. Co-starring Nick Swardson and David Koechner, it’s the no-holds-barred, raunchy comedy that will have you laughing from start to finish.