A Quiet Dream
Ye Ri (Han Ye Ri), a highly educated Chinese woman, travels to South Korea to find her absent father, only to discover him falling seriously ill and becoming paralyzed. Forced to stay and care for him, she takes a job running a local bar, a stark contrast to her intellectual background. Three male patrons - Ik June (Yang Ik June), a rough-mannered ruffian, landlord Jong Bin (Yoon Jong Bin), and North Korean defector Jung Bum (Park Jung Bum) - become infatuated with her, each hoping to win her affections despite their seemingly incompatible social standings. As these men compete for her attention, Ye Ri navigates her challenging new life with quiet resilience. This is a 2016 South Korean movie directed by Zhang Lu.