AC/DC: Family Jewels
Seeing AC/DC on television has always been a rare occurrence. After all, this was the band that tried to "blow up your video" during the height of MTV's late 80's boom. Television appearances and promotional music videos have always been a necessary evil to this band of no nonsense rockers. But when they do grace the airwaves it's like a bolt of lightning - their energy and spirit transforming a typically staged video into something magical and larger than life. Here for the first time, is the definitive history of AC/DC on video. This feature starts with their breakthrough performance of "Baby, Please Don't Go" on Australian television, through early promo clips, their rare turn on 70's mainstay The Midnight Special and ends with the Spanish television performance taped just ten days before singer Bon Scott's death. It then traces the classic 80's and 90's videos and includes for the first time the home video titles Fly On The Wall, Who Make Who and Clipped. Family Jewels is indeed a rare glimpse of this giant band on the small screen.