An Inspector Calls
An Inspector Calls is a mysterious detective thriller set in 1912 and written by English dramatist J.B. Priestley. Following the suicide of a young woman from the local town, an inspector calls unexpectedly to interrogate the wealthy Birling family. As their world unravels, each member of the family is revealed to have unwittingly played a part in her demise.