Aspen Extreme
In this heart-pounding action-adventure, two buddies abandon their blue-collar world to become ski instructors in glamorous Aspen, Colorado. There they discover the electrifying playground of the rich and famous – experiencing firsthand extreme skiing, wealth and seduction. Surrounded by temptation, and Aspen’s alluring lifestyle, their friendship faces the ultimate test as they struggle to keep sight of the things that really matter. Featuring some of the most incredible ski footage ever filmed, ASPEN EXTREME delivers extreme excitement at every turn.