Audrey's Children
The untold true story of Dr. Audrey Evans (Natalie Dormer), who is recruited to an elite children's hospital in 1969 as the first female to head her department. Refusing to accept the futility of current therapies, she pioneers revolutionary life-saving treatments and co-founds the first Ronald McDonald House. Her fight for change redefined medicine and continues to impact the lives of millions.