Beautiful Vampire
Ran has been living as Vampire over 500 years. Even though she has a power and speed that can overwhelm vulnerable human, today she chooses to caryy the ordinary like among ordinary people running a small make-up shop. The only difference is her special appetite for animal blood, and eternal beauty. But her small happiness is invaded, as the land lord wants to double up the rent, morever So-nyeon, the land lord's young son falls into her. When the land lord gets to know about it, she's furious and blackmails Ran to stop seeing her son. However Ran slowly feels that her sealed desire for human blood revive when she sees So-nyeon more and more...