Beauty
Alix Miller is commissioned to paint a gentleman's portrait at his breathtaking country estate, but her subject is more challenging than she imagined. Lee Crompton has been rejected by the outside world that sees only his facial deformities. Together, they find their hearts' desires and discover that beauty is truly in the eye of the beholder.