Bliss of Evil
Isolated and stalked, Isla, a sound engineer, and a grunge band must attempt to escape the recording studio in which they’re trapped before they fall prey to a mysterious intruder. As the bodies begin to pile up, mayhem and mistrust among the group builds and Isla’s past comes crashing into her present, forcing her to fight her demons head on.