Bubble Bath
A neurotic interior decorator, Zsolt, finds himself getting cold feet on the day of his nuptials. He takes refuge in the apartment of Anni, an acquaintance of Klári, his bride-to-be. Klári is meanwhile enjoying the wedding party too much to care about her absent groom.