CQ
Captivating and sexy, CQ takes you behind the scenes of a sci-fi thriller being filmed in 1969 Paris but set in 'futuristic' 2001! Jeremy Davies (Saving Private Ryan), newcomer Angela Lindvall, Gerard Depardieu (Green Card) and Billy Zane (Titanic) shine in this "unpredictable, stylish and original" (Boxoffice) movie where past meets future, reality blurs with fantasy, and tight leather catsuits are the perfect accessory for a ray gun that can stop time! Novice filmmaker Paul (Davies) has just been given the chance of a lifetime, to direct the super spy film Codename Dragonfly. But when he starts to believe that the stunningly beautiful 'Dragonfly' character (Lindvall) is seducing him from within the film Paul risks his new position and his sanity to join her in an adventure beyond even his imagination!