Crowder - Neon Porch Extravaganza
GRAMMY acclaimed artist Crowder has unveiled Neon Porch Extravaganza, surprising listeners with a live album recorded in his new hometown of Atlanta. Complete with his famed touring sidekick, Kenny Rodgers The Arctic Fox as the cover art, Neon Porch Extravaganza features six newly recorded live songs and a video element from his latest Neon Steeple, which boldly debuted at No. 8 on the Billboard Top 200.