Daughter of Mine
In Sardinia, shy ten-year-old Vittoria is close to her mother Tina. But the young girl soon discovers that local party girl Angelica is her birth mother. When Angelica must move away, she asks to become acquainted with Vittoria before she leaves. Against Tina’s wishes, the two become deeply bonded.