Don't Let Go
Detective Jack Radcliff (David Oyelowo) gets a shocking phone call from his recently murdered niece Ashley (Storm Reid). Working together across time, they race to solve her murder before it can happen. DON’T LET GO is a classic thriller with a supernatural twist from Blumhouse, the producers of GET OUT.