Eternal
Young climate change scientist Elias falls in love with an aspiring singer, Anita. But when an opportunity arises for him to join a mission researching a dangerous climate change phenomenon - a mysterious fracture in the ocean floor - he chooses career over love. Years later, during his mission, he experiences a vision of what his life could have been like if he made a different choice and his new obsession becomes gettin his old life - and love - back.