Fly Rocket Fly
SpaceX and Elon Musk weren’t the first! About the meteoric rise and sudden fall of the first-ever private space company: foolhardy ingenious and "Made in Germany". Like a political thriller FLY ROCKET FLY tells of the charismatic visionary and entrepreneur Lutz Thilo Kayser.