Follow
In this sexy thriller, Sebastián (Diego Boneta), a charismatic con artist who seduces women to steal their money, puts his retirement plans on hold after the sudden appearance of Carolina (Martha Higareda), an enigmatic woman who will expose him to the greatest danger of his career.