NATURAL BORN NARCO
Aurelio Casillas is a boy who aims high in life; he becomes close to Don Cleto, a dangerous criminal; together they build an empire, but also are met with an inevitable encounter with destiny.
Earthworm
Aurelio aims high in life; he drops out of school to work for Don Cleto, an allegedly dangerous criminal.
Learning to Fly
Don Cleto tests Aurelio's loyalty; Captain Jiménez tries to figure out what the boy is up to.