For Better or Worse
A romantic comedy about Michael (Jason Alexander TV's "Seinfeld"), a loser whose recent girlfriend dumped him and to make matters worse, he discovers that his recently married brother Reggie (James Woods "John Q," "Scary Movie 2") is planning to knock over the credit union where their own mother (Bea Arthur TV's "The Golden Girls") works. When it's discovered that the security codes needed to pull off the heist are in the suitcase of the recent bride (Lolita Davidovitch "Play It to the Bone," "Mystery, Alaska"), Michael helps her escape and the chase is on! Also starring Oscar-nominee Rob Reiner ("The Majestic," "Primary Colors"), Emmy and Golden Globe-nominated Joe Mantegna ("Bleacher Bums," "Liberty Heights"), Jay Mohr ("Pay It Forward," TV's "Action") and Oscar-nominee Haley Joel Osment ("A.I. Artificial Intelligence," "Pay It Forward").