Funny Bones
Struggling in the shadow of his famous comedian father (world-renowned entertainer Jerry Lewis), a young comic (Oliver Platt) retreats to his old hometown when his act bombs in Las Vegas. Ready to try anything for inspiration, he's in for more than a few surprises before learning that his own eccentric family is the best material for a perfect act!