I Heart Shakey
Single father J.T. and his precocious daughter Chandler move from a small town to Chicago with their lovable family mutt Shakey. After missing the fine print in their rental contract, J.T. is forced to find Shakey a new home. Chandler hatches a plan to keep Shakey and teach J.T. a valuable lesson about loyalty and the importance of keeping family together.