Idol Recipe
Bae Jae Sung (Lee Ji Hoon), a struggling K-pop manager drowning in personal debt, devises a risky plan to sell his idol group Bella to a rival agency. The group, consisting of members Jang Jun (Moon Jong Up), Kelly (Bae Woo Hee), Redi (Kenta), Jenia (Na Hyun), Do Young (Ryu Ho Yeon), and Ji Ahn (Kim So Hee), finds themselves caught in their manager's desperate scheme. Initially, Jae Sung's plan appears to work, but unexpected consequences might unexpectedly propel Bella towards international recognition. This 2022 South Korean movie was directed by Lee Hyo Sung.