Laws Of Gravity
In this gritty and gripping vérité, two Brooklyn petty thieves (Peter Greene, Adam Trese) find opportunity knocking when an ex-con arrives in town with a cache of illegal guns to sell. Edie Falco and Arabella Field co-star.