Mean Streets
Two-time Academy Award-winner Robert De Niro ("GoodFellas," "The Godfather, Part II") stars in Martin Scorsese's ("Raging Bull," "The Age of Innocence") drama of young men coming to manhood by the code of New York's Little Italy. A harrowing, intense, and grueling dramatic experience -- brilliantly acted and directed. Also starring Academy Award-nominee Harvey Keitel ("Pulp Fiction," "The Piano") and future producer Amy Robinson ("After Hours," "Running on Empty"). Inducted into the Library of Congress National Film Registry. Recently selected by the prestigious American Film Institute as one of the 400 greatest American films of all time.