Leprechaun 2
A thousand years ago, the Leprechaun (Warwick Davis) left a bloody trail when he ripped through the countryside in search of his stolen pot of gold. Now he's back in the big city using all of his deadly tricks to snare the girl of his nightmares. His bloody quest becomes more deadly when her boyfriend steals one of the Irish monster's precious gold coins. The town soon discovers two dead bodies and a trail of gold dust leads them to the Leprechaun's lair. It's a pot full o'blood, guts and horror as the Leprechaun goes on a wild rampage filled with grisly thrills and gruesome special effects.