Leprechaun 4: In Space
On a planet in a distant galaxy, a power hungry Leprechaun (Warwick Davis) holds a beautiful alien princess (Rebekah Carlton) hostage in order to marry her for her royal title and his beloved gold, allowing him to rule the universe. What he doesn't count on, while making his maniacal plans, is an invading platoon of marines from Earth, who save the princess and foil his schemes. An accomplished trickster, the Leprechaun stows himself away on the orbiting spaceship and wreaks havoc on the crew in an attempt to recapture his bride.