Lewis Capaldi - Plays Baloise Session
Lewis Capaldi is a Scottish singer and songwriter. On May 16, 2017, he released his first song Bruises. The song was played almost 28 million times worldwide on Spotify in a short period of time. Shortly after, he was signed by Virgin Records and Capitol Records and released his first EP Bloom on October 20, 2017 in collaboration with Grammy Award-winning producer Malay. In the first half of 20...