Mirreyes vs Godínez
Tells the story of Genaro Rodríguez, a young godin who has dedicated his life to work at Kuri & Sons and learn from his boss Don Francisco Kuri, who loves him as a son since he knows that his own son Santiago, a mirrey, maybe too spoiled but with a big heart, he does not have the slightest interest in the company. Genaro's impeccable work makes Don Francisco trust him and gives him important power over the company.