Moon Shine
With solid Backcountry sessions, filmed in their home spot Val d'Isère and the Espace Killy, and a creative urban session in Sarajevo, the crew proves once again that their creativity and style have no limit. The Gpsy isn't only creative on skis and behind the camera but also by their Artistic inspiration on design and the original soundtrack especially created and mixed by DJ Simsima.