Mystery Team
Ever since childhood, best friends Jason (Donald Glover), Duncan (D.C. Pierson) and Charlie (Dominic Dierkes) have been solving neighborhood crimes. The three young men get the chance of a lifetime when a local woman hires them to find her father's killer. All eyes are watching as the guys use every item in their inept bag of tricks to crack the case.