Nice and Easy
Sebastian has one ambition in life: to do nothing. His horizon is his couch. His life he does not want to live but contemplate. But today, if you do nothing - You are nothing. So driven by his two roommates, that chain internships and odd jobs, decided to Anna and not quite decided Bruno, Sebastien will have to - A little.