No Good Deed
While pursuing a runaway teenager, Jack (Samuel L. Jackson), a police detective, stumbles upon a bizarre gang of crooks about to pull off a bank robbery. Jack is taken hostage, and left in the custody of Erin (Milla Jovovich), the gang leader’s girlfriend. While they are left alone, Jack and Erin form a bond, which creates complications for the rest of her crew. Who ends up with the money is anyone’s guess.