Northpole
When a loss of togetherness spreads across the globe and threatens the existence of Santa’s Northpole, a little boy named Kevin is called upon to save the day. With the help of his teacher and a mischievous elf, Kevin is determined to convince his mother to believe in holiday magic and prove that one small voice can change the hearts of many.