Oasis
After serving time for killing a man in a hit-and-run car accident, Hong Jong-du (Kyung-gu Sol) is released with no money and nowhere to go. His family has abandoned him. While trying to make amends, he meets Han Gong-ju (So-ri Moon), his victim's adult daughter. She is wheelchair-bound due to cerebral palsy and all but abandoned in a cheap apartment by her callous family. Gong-ju's innate tenderness appeals to the uncontrollably impulsive Jong-du, and the pair begin an improbable relationship.