Popeye
The legendary, beloved anvil-armed sailor of the seven seas comes magically to life in this delightful musical, starring Robin Williams as Popeye, who meets all challenges with the unshakable philosophy, "I yam what I yam and that's all that I yam." Shelley Duvall is Popeye's devoted long-limbed sweetie, Olive Oil, one of the familiar and loveable characters who joins Popeye in his adventures in the harbor town of Sweethaven. Meet Wimpy and Bluto and all the other cartoon favorites in this happy, tuneful, fun-for-the-whole-family movie!