Possessed
When her young sister goes missing after a horrific car accident, Hee-jin returns from college - only to find an increasingly horrific series of deaths surrounding her. Upon her return, Hee's neighbors begin killing themselves. Teaming up with detecitve Tae-hwan, Hee delves into the mystery of their suicides - could they be tied to her missing sister?