Prosecuting Casey Anthony
Rob Lowe stars as prosecutor Jeff Ashton in this riveting, true-life drama based on the high-profile murder trial that captivated, shocked and enraged the American public. Seen from Ashton’s perspective, Prosecuting Casey Anthony takes you behind the scenes of the complex — and ultimately flawed — investigation surrounding the tragic death of two-year-old Caylee Anthony, followed by the controversial trial that resulted in her mother’s acquittal.