Radiohead - Rock Legends
Radiohead was formed when its members were attending Abingdon School in Oxfordshire After a succession of local shows, On A Friday were signed to EMI. They enlisted Grunge producer Paul Kolderie for their first release “Creep”. In 2011 Radiohead released “The King of Limbs”, once more they experimented with new studio techniques to create the album. Radiohead, are the most influential band of t...