Refugio
Refugio is a romantic dreamer. His years-long search for true love takes him from circus life in Mexico to the nightlife of New Orleans. There, he unexpectedly falls in love with a beautiful, exotic dancer—a woman with a complicated past and a dangerous ex-lover who refuses to let her go. Refugio doesn't know that Juan, the man who saves his life, is actually his father.