Rocamadour 2020: Sonatas by Fauré and Franck
Over the course of eleven days in August 2020, the French town of Rocamadour hosted the fifteenth edition of Festival de Rocamadour, a music festival dedicated to sacred music from the classical, baroque, and romantic periods. On August 26, the Renaud Capuçon and Guillaume Bellom performed an intimate concert at the Basilique Saint-Sauveur.