Shut up and Play the Piano Shut up and Play the Piano
The artistic journey of Chilly Gonzales from Canada to the Berlin scene of the late '90s and finally to philharmonies worldwide. The Grammy-winning eccentric inspired and collaborated with the likes of Daft Punk, Drake, Feist, Jarvis Cocker and Peaches. Criss-crossing between rap, electro and chamber music, Chilly Gonzales is the outrageous entertainer who invited himself to the ivory tower of classical music.