Stay Away!
He just had to take care of the hotel and write his novel, like Jack Nicholson in "The Shining", but with good vibes. The quarantine arrives and he is caught in the Hotel Spa in Ariño facing the general paranoia, the harassment of the forces of order, video calls from his girlfriend, his mother and Javi (his conspiratorial roomate) ... We all got very bored in the first confinement. Juan didn't.